torsdag 22 april 2010

Slö, slapp och likgiltig.

Kursen på Sjöskolan är nu avklarad och jag tog mig hem helskinnad med sista flyget igår kväll, såg att de stängt Frösö flygplats imorse igen och det är ju skönt att man har lite flax som omväxling. =)

Idag blev en icke-produktiv dag, ett snabbt möte på Studiefrämjandet i Östersund, sedan knatade jag upp på Mittuniversitetet och bokade in en tid för uppskrivning.
Jag beställde en ny dator till kontoret förra veckan och den dök upp idag, så på eftermiddagen intallerade jag den och blev klar alldeles lagom till det var dags att stämpla ut och gå hem och det var skönt eftersom jag kännt mig lite slö, slapp och likgiltig hela dagen...förmodligen jetlag. *s*

Nu blir det en dusch och sedan ryggläge framför "Independence day" i brist på annat.

Inga kommentarer: